Obserwatorzy

poniedziałek, 18 czerwca 2012

Zamieszkały u mnie rękawice

Jakiś czas temu, już długi czas temu:) zostałam obdarowana pięknymi, kuchennymi  rękawicami . A żebym poczuła się bardziej dopieszczona mogłam sobie nawet wzór wybrać:) W kuchni mam kolekcję dzwonków, więc pomyślałam, że wspaniale wyglądałyby rękawice z takim właśnie motywem, więc moja czarodziejka Szwaczka  jak gdyby nigdy nic, właśnie taki motyw wyczarowała:) , dla niej wszystko jest możliwe!!!
Prawda, że są cudne :) - dopasowane zostały kolory, wzory, motywy - są tak ładne, że używane są od święta



Miłego letniego wieczoru, nastroju i ciepełka życzę wszystkim odwiedzającym :)

3 komentarze:

  1. Prawda:) I mi by się takie przydały,bo stare już się zużyły,ech,tylko jeszcze chęci mi potrzeba...jak zawsze:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne i idealnie pasują do wnętrza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i idealnie dopasowane do Twojej kuchni! Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń