Obserwatorzy

czwartek, 31 grudnia 2015

Opakowania na prezenty :)

Czekaliśmy wszyscy na Święta a tu nim się obejrzeliśmy mamy Sylwester. Chciałam jednak na chwilę  wrócić do przygotowań i pokazać co udało mi się w tym ferworze uszyć. Jak co roku wymyślam różne, małe niespodzianki i w tym roku wymyśliłam, że główne prezenty dla moich synowych zapakuję w uszyte przeze mnie "pudełka". Na więcej nie było czasu, tak więc powstały dwa opakowania uszyte i popikowane, usztywnione podwójną warstwą wypełnienia a następnie zawiezione do punktu gdzie otrzymały  zapięcia :)

z boku widać kawałek organzy w którą był zapakowany prezent
Każda strona pudełka pikowana była w inny wzór




a tak wyglądał środek

 a drugie opakowanie było szyte z ciemno zielono oliwkowej organzy





W zeszłym roku wymyśliłam aby na każdym talerzu czekał na uczestnika Wigilijnej kolacji woreczek z małym,  słodkim co nieco  a na wnuczki śnieżynki. Woreczki uszyłam ze ślicznych  tkanin Robinka,
a to kilka z nich



a na koniec chciałabym wszystkim złożyć najpiękniejsze życzenia Noworoczne : radości, uśmiechu i zdrowia. Niech nadchodzący rok przyniesie Wam dużo ciepła i spełnia Wasze marzenia. :) :) :)

3 komentarze:

  1. Piękne rzeczy na prezenty, wysmakowane,z wielką starannością uszyte,śliczne.
    Dziękuję za życzenia, pozdrawiam serdecznie i przesyłam wzajemnie.:) :)szczęśliwego Noiwego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam zielonego pojęcia co było w środku, ale spokojnie mogę powiedzieć, że opakowania były ładniejsze niż prezenty!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w nowym roku :-) A gdzie te "opakowania" ;-) bo ja tu widzę piękne prezenty... torebka, kosmetyczka? Piękne!

    OdpowiedzUsuń